بازاریابی ،فناوری، تکنولوژی و نیاز های انسان در دنیای امروز به شکل جدایی ناپذیر بهم گره خورده اند.

از دهه 1990 به بعد با ورود اینترنت به دنیای روزانه انسان ها و قبل از آن ابداع ایمیل در 1971 این انقلاب بزرگ شروع شد. این اتفاق تا به امروز مسیر های پر چالش و طولانی را طی کرده و به خوبی میان تمام مردم جای گرفته است. به واسطه همین رخ داد بزرگ امروزه با ابزار هایی آشنا هستیم  که خیلی زمان ها اگر در جستو جوی چیزی باشیم به این ابزار ها رجوع می کنیم. ابزار هایی مانند گوگل، یوتیوب، شبکه های اجتماعی و در یک کلام به اینترنت مراجعه می کنیم.

این دنیای بزرگ به تنهایی توانسته مشاغل بسیاری را از دل خود پدید آورد که در بازاریابی الکترونیکی امروز بسیار مفید و پول ساز است.

به بیان دیگر می توان دیجیتال مارکتینگ را این طور تعریف کرد:

روند اصولی فروش یک محصول، خدمات یا معرفی یک برند در دنیای بی انتهای اینترنت را دیجیتال مارکتینگ گویند.

بازاریابی الکترونیکی در یک دهه اخیر برای تجار و صاحبان کسب وکار در اولویت اول قرار گرفته است و بسیاری از شرکت ها بودجه های قابل توجهی را برای این امر تدارک دیده اند.

بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ باعث به وجود آمدن ایده های نو و خلاق شد و نوآوری هایی را به وجود آورد که می توان ادعا کرد فضایی با این میزان محبوبیت و جذابیت برای بازاریابی وجود ندارد.

شیوه ای متفاوت برای فروش

دیجیتال مارکتینگ علم فروش هرگونه محصول یا خدماتی است.

با به وجود آمدن فروشگاه های اینترنتی که هم از طریق وب سایت و هم از طریق شبکه های اجتماعی قابل دسترسی هستند نیاز به اینگونه بازاریابی بیشتر احساس می شود.

در دهه 90 میلادی اولین موتور های جستجو به وجود آمدند و چند سال پس از آن اولین نسل شبکه های اجتماعی در میان مردم رواج پیدا کرد.

موتور های جستوجوی گوگل و مایکروسافت در سال 1998 متولد شدند که پس از آن اولین کمپین های بازاریابی اینترنتی مانند جیمیل، وردپرس، لینکدین، یوتیوب و فیس بوک در میان مردم به محبوبیت بالایی رسیدند و در همین حین تغییرات در رفتار مشتریان به آرامی صورت گرفت.

و اما امروز

اکنون همه می دانیم که در دنیای امروز معاملات کوچک و بزرگ را با استفاده از بازاریابی به شکل دیجیتالی و اینترنتی به خوبی می توان مدیریت کرد.

اگر می خواهید محصول یا خدمات خود را بفروشید باید احساس نیاز مشتریتان را بیدار کنید و این کار از طریق جلب اعتماد به شما میسر می شود.

شما باید از طریق علم دیجیتال مارکتینگ با معرفی محصول خود به شکلی جذاب و دوستانه فروش آنلاین خود را چند برابر کنید.

امروزه علم فروش و بازاریابی تخصصی تر و بسیار پول ساز تر شده است.

انقلابی به نام دیجیتال مارکتینگ

ما انسان ها در دنیای پر حادثه این روز ها سعی می کنیم به کار های خود سرعت ببخشیم تا هرچه سریعتر به خواسته هایمان برسیم.

امروزه زمان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

در چند دهه گذشته یکی از کارهایی که بسیار وقت گیر و بعضا کم بازده بود خرید محصولات بود.

زمانی را به یاد بیاورید که ساعت ها در فروشگاهی صف می بستیم تا فقط تعداد کمی از محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنیم.

بعد از خرید گاهی با مشکلات حمل و نقل و جابه جایی روبه رو می شدیم که سختی کار را چند برابر می کرد.

بعضی وقت ها برای اینکه بتوانیم خرید مطمین و درست داشته باشیم نیاز به مشورت و شنیدن نظر چند نفر داشتیم اما کسی جز شخص فروشنده که احتمال داشت واقعیت را نگوید نبود.

گاهی برای اینکه بتوانیم محصول مورد نیاز خود را پیدا کنیم باید ساعت ها زمان صرف می کردیم تا آن را در کوچه ها و خیابان ها جستوجو کنیم.

این روز ها با انقلاب بزرگی که در صنعت خرید و فروش به وجود آمده است تمام این مشکلات به راحتی بر طرف شده و سرعت بیشتری به روند کارهای روزانه مان بخشیده است.

 شما هر چیزی را می توانید در دنیای آنلاین به فروش برسانید و مهم تر از همه می توانید از تمام نقاط دنیا مخاطب و مشتری داشته باشین و به راحتی محصول خود را بین المللی به فروش برسانید.

از اصلی ترین مزیت های فروش آنلاین این است که شما اطلاعات لازم را منتشر می کنید و منتظر می مانید تا خود محصول برایتان بازاریابی را انجام دهد.

 شما به راحتی می توانید از نظرات و پیشنهادات دیگران نسبت به محصول یا خدمات خود استفاده کنید و ایرادات یا تغییرات را اعمال کنید.

دنیای آنلاین امروز فضایی مجهز و جذاب هم برای خرید و هم برای فروش هرگونه محصولی است.

قبل از شروع فعالیت های دیجیتال مارکتینگ باید حضور شما در دنیای وب محقق شود.با فروشگاه ساز فروشجا میتوانید به سادگی هرچه تمام اولین گام را بردارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *