هیچ فروشی فراموش نمیشود...!

پایگاه اطلاعاتی پویای مشتریان در دستان شما

√ گارانتی بازگشت وجه √ 18 روز رایگان √ بدون نیاز به دانش حسابداری √ متصل به فروشگاه اینترنتی

ضرورت CRM در کسب و کار

مشتریان شما برای تجارت شما مهم هستند. در واقع، مهم نیست که چه نوع محصولات یا خدماتی را ارائه می دهید، مشتریان شما ارزشمندترین دارایی کسب و کارتان هستند. مشتریان به شرکت شما هدف و برای رسیدن به آن مسیر درست را نشان می دهند. آنها بازخورد ارزنده ای را ارائه می دهند.فراموش نکنیم درآمدی که مشتریان وارد سیستم کسب و کارمان می کنند باعث بقا و ادامه حیات آن است. پس رضایت مشتری اصلی ترین وجه تمایز شما با رقبایتان است. این بدان معناست که بیشتر از مشتری های خود قدردانی کنید - این یعنی درک آنها که پایه و ستون کسب رضایت مشتریان است.

1.انالیز فروش محصولات

به اسانی محصولات پر فروش و کم فروش خود را شناسایی کرده و راهکاری برای افزایش فروش ارائه کنید.

2.ارتباط مداوم با مشتریان

با بررسی انتقادات و پیشنهادات مهم ترین اصل برای شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان را در اختیار دارید

3.انالیز نظرات مشتریان

ارسال پیامک انبوه و کد تخفیف راهکاری موثر برای افزایش فروش و ارتباط مستمر با مشتریان

امکانات

لیست مشتریان

ارسال پیامک

باشگاه وفاداران

متصل به حسابداری ابری فروشجا

کد تخفیف

متصل به فروشگاه اینترنتی شما

سوالی در ذهنتان باقی مانده؟

از کارشناسان ما بپرسید